Re: Jakie pamięci DDR3 1333

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 17 Nov 2011 - 15:10:07 MET

Dnia Wed, 16 Nov 2011 20:28:44 +0100, WiesłaW napisał(a):

> Eee tam. Ja kupowałem GoodRamy, Patrioty, Geile, Nanie, Kingstony, OCZe.
> Większych problemów nie było. Za czasów DDR były duże problemy z
> kompatybilnością, DDR2 już dużo mniej, przy DDR3 nie odnotowałem i nie
> słyszałem o takich problemach. Jedynie co może być irytujące to złe
> ustawianie timingów i częstotliwości "defaultowo". Czasem trzeba
> samemu ustawić...

Czasami jednak problemy są. Mam taki zestaw:
- DFI LanParty DK P35-T2RS
- dwie pary modułów Kingstone'a KHX8500D2K2/4G (DDR2-1066)
- do tego Core 2 Duo E8400

Nie udało mi się za jasnego gołąbka puścić pamięci na ich nominalnej
częstotliwości taktowania. :-/

[ Nie pokonasz kobiety w kłótni, to niemożliwe. Nie wygracie, bo jeśli     ]
[ chodzi o kłótnię, to my mamy pod górkę. Bo my musimy mówić z sensem.     ]
[                                                             (Chris Rock) ]