Re: Jakie pamięci DDR3 1333

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Nov 2011 - 20:28:44 MET

Dnia 16-11-2011 o 18:58 Piotr Rezmer napisał na pl.comp.pecet:

> Do tej pory starałem się zawsze kupować GoodRamy i nigdy nie miałem
> problemów. Natomiast często czytałem opinie że produkt X (np. Patriot )
> to dobra pamięć tylko trzeba ją dobrze skonfigurować bo inaczej wiesza
> system :)

Eee tam. Ja kupowałem GoodRamy, Patrioty, Geile, Nanie, Kingstony, OCZe.
Większych problemów nie było. Za czasów DDR były duże problemy z
kompatybilnością, DDR2 już dużo mniej, przy DDR3 nie odnotowałem i nie
słyszałem o takich problemach. Jedynie co może być irytujące to złe
ustawianie timingów i częstotliwości "defaultowo". Czasem trzeba
samemu ustawić...

--
WiesłaW
Opera Mail