Re: Jakie pamięci DDR3 1333

Autor: Rafal <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri 18 Nov 2011 - 10:18:08 MET

On 2011-11-17 15:10, Przemysław Ryk wrote:

> Czasami jednak problemy sÄ…. Mam taki zestaw:
> - DFI LanParty DK P35-T2RS
> - dwie pary modułów Kingstone'a KHX8500D2K2/4G (DDR2-1066)
> - do tego Core 2 Duo E8400
>
> Nie udało mi się za jasnego gołąbka puścić pamięci na ich nominalnej
> częstotliwości taktowania. :-/

Co masz w manualu? W tej chwili DFI wydaje sie, ze nie daje supportu do
tej plyty, ale na innych stronach jest info:

Number of Memory Slots
     4×240pin

Memory Standard
     DDR2 800

Maximum Memory Supported
     8GB

Channel Supported
     Dual Channel

Wiec jak plyta ma tylko DDR2 800, to... mlotkiem i siłą woli jej nie
przekonstruujesz ;)