Re: Wysylanie emaila prosto ze skanera.

Autor: _THX. <j666_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 17 Nov 2011 - 10:06:17 MET

Udało mi się ustawić (SMTP).
Wysyłanie skanu jako załącznika do emaila, bezpośrednio z menu skanera bez
udziału komputera, jest ciekawą i pożyteczną funkcją.
Chcesz wysłać coś na szybko, przy standardowych (wybranych wcześniej)
ustawieniach, nie chce Ci się włączać komputera (wyciągać z torby, czekać na
bootowanie) - funkcja jak znalazł.
Dodatkowo może być przydatne przy "mało komputerowym" personelu - jeśli lista
kroków do zeskanowania dokumentu i wysłania skanu mailem będzie krótka i
dobrze opisana.

-----
> Może się nie znam, ale po prostu wpisujesz dane zewnętrznego, dowolnego
serwera SMTP.
> Przynajmniej tak wyglądała u mnie konfiguracja wielofunkcyjnego urządzenia
Canona, założyłem do tego celu darmowe konto pocztowe i działało.