Re: Zasilacz kontra zasilacz

Autor: Rafal <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon 14 Nov 2011 - 19:12:14 MET

On 2011-11-13 13:28, Radosław Sokół wrote:

> Tak samo działa.

Dziala tak samo z uwzglednieniem tego iz przy typowym 'wylaczeniu' z
poziomu os, plyta dziala w trybie standby chociazby po to by przycisk
on/off na obudowie (ktory od lat nie jest typowym wylacznikiem) mogl
zareagowac.

Przy wylaczeniu mechanicznym (odciecie doplywu pradu) plyta nie dostaje
zasilania.

Innymi slowy wylacznik mechaniczny daje funkcjonalnosc wyciagniecia kabla.