Re: laptop/netbuk z zywotna bateria

Autor: fenek <qwerty_at_ui.op.as>
Data: Sun 13 Nov 2011 - 13:43:57 MET

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:j9mpq5$1ds$1@inews.gazeta.pl...
> hehe.. sprawność akumulatora to ok 50% wiec jeśli ta dodatkowa bateria
> nie odcinała tej wbudowanej....
> ech. mam laptopa 17 cali i nową baterie. 45 minut pracy, albo 2
> godziny wyświetlania wygaszacza. Chrześniak żony dostał nówkę sztukę
> 15 cali. też sie chwalił ze 3 do 5 godzin! ale jak zaczęliśmy stawiać
> system, to po 1.5 godziny klęknął. Dużo lepiej jest w eeeePC. ale to
> ze względu na mały ekran i słabą wydajność.
> Nic za darmo. jak chcesz "coś" zrobić na kompie to każdy zużyje mniej
> wiecej tyle samo energii. mniej więcej. im wiekszy ekran, mocniejsze
> [...]

Też mnie to zdziwiło, ale koleś się tym nie chwalił, ja to tylko z
obserwacji podaję, miał włączonego cały czas kompa, faktem jest że bez
netu, bo tylko coś tam programował, czy czytał albo pisał dokumenty.
Przez ten czas jechałem z nim w wagonie. Nie wiem własnie jak działała
ta dodatkowa bateria i co to za bajer z nią.