Re: laptop/netbuk z zywotna bateria

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Sat 12 Nov 2011 - 22:52:04 MET

W dniu 12.11.2011 17:34, fenek pisze:
> Jakie są teraz dobre laptopy lub netbuki z długo działającą baterią?
> Przydałoby mi się coś na podróże, niedawno w pociągu widziałem kolesia
> używającego Della ponad 6 godzin, miał jakąś dodatkową baterię
> podczepianą do portów z tyłu kompa, każdy laptop ma tego typu bajer?
hehe.. sprawność akumulatora to ok 50% wiec jeśli ta dodatkowa bateria
nie odcinała tej wbudowanej....
ech. mam laptopa 17 cali i nową baterie. 45 minut pracy, albo 2 godziny
wyświetlania wygaszacza. Chrześniak żony dostał nówkę sztukę 15 cali.
też sie chwalił ze 3 do 5 godzin! ale jak zaczęliśmy stawiać system, to
po 1.5 godziny klęknął. Dużo lepiej jest w eeeePC. ale to ze względu na
mały ekran i słabą wydajność.
Nic za darmo. jak chcesz "coś" zrobić na kompie to każdy zużyje mniej
wiecej tyle samo energii. mniej więcej. im wiekszy ekran, mocniejsze
podświetlenie- tym krócej będzie działać.
Z drugiej strony, zobacz moze co z tanich sprzętów by Ci "pasiło" a
potem sprawdź czy nie dałoby sie drugiej baterii kupić. zawsze
oczywiście mozesz zapakować 2 akumulatory po 12V i z nich zasilać lapka.

ToMasz