Re: laptop/netbuk z zywotna bateria

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Sun 13 Nov 2011 - 14:14:40 MET

> bo tylko coś tam programował, czy czytał albo pisał dokumenty.
> Przez ten czas jechałem z nim w wagonie. Nie wiem własnie jak działała
> ta dodatkowa bateria i co to za bajer z nią.
ja też niewiem, ale rzeczywiście parę godzin - to dobry wynik. Niestety
parametr "waga" decyduje w wiekszym stopniu niż czas pracy na
akumulatorach.
Poogoglałem za cenami i tak jak pisałem - - można by zasilać lapka z
2x12v+układ obniżający napiecie do 19V Mój lapek ma baterie tam tara
tam.... 5200mAh! jakby naprawdę miała taką pojemność to by działał dobę
:) Żartuję oczywiście. 2 aku 12V7.5Ah dadzą Ci wystarczająco dużo
energii, ale ważą... 10kg? to dużo, ale tanio. Moja bateria kosztuje ok
150zł na ebayu, 250 w polsce. może by Ci było wygodniej kupić lapka i
dodatkową baterie?
ToMasz