Pytanie o print server

Autor: Arkadiusz Mizerski <arekmiz.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Nov 2011 - 11:20:11 MET

Pytanie będzie jedno - na końcu. A teraz opis sytuacji. Sieć domowa LAN+WIFI
za pomocą routera DLink 524. Internet podłączony do routera z sieci
osiedlowej. Laptopp podłączony do routera przez WIFI. Z routera poprowadzona
skrętka LAN do gniazdek w pokojach. Do laptopa podłączone urządzenie
wielofunkcyjne (drukarka + skaner) HP DeskJet 1050 za pomocą USB. Chciałbym
jednak to urządzenie HP 1050 postawić w jednym pokoju a z laptopa korzystać
w innym.

Pytanie: czy prin server podłączony do gniazdka LAN kabelkiem sieciowym i do
niego podłączone HP 1050 po USB umożliwi mi korzystanie na laptopie ze
wszystkich funcji urządzenia, tzn. czy będzie działał skaner a nie tylko
drukarka?

Pytam dlatego bo nie wiem, czy print servery dają możliwość komunikacji
dwustronnej a nie tylko od kompa do drukarki. :-)