Re: Pytanie o print server

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Mon 14 Nov 2011 - 13:05:52 MET

W dniu 13-11-2011 11:20, Arkadiusz Mizerski rzecze:

> Pytanie: czy prin server podłączony do gniazdka LAN kabelkiem sieciowym i do
> niego podłączone HP 1050 po USB umożliwi mi korzystanie na laptopie ze
> wszystkich funcji urządzenia, tzn. czy będzie działał skaner a nie tylko
> drukarka?

Zależy od printserwera, zwykle chyba nie.
Można postawić jakiś miniaturowy komputerek z Linuksem, zarówno skaner
jak i drukarkę da się bezproblemowo udostępnić w sieci (po stronie
klienckiej może być Linux jak i Windows). HP 1050 jest AFAIR
w pełni wspierane pod Linuksem.

--
Dominik (& kąpany)