Re: Sweex Karta dzwiekowa PCI 5.1 SC012

Autor: Miłosz Klemens <mik80_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 11 Nov 2011 - 06:20:12 MET

> Ale jaki egzamin? Jaka karta? Do czego? Czego Ci brak w obecnej?

Technicznie się sprawdza, chipset C-Media `97, więc standard, jednak coś jest
popierdzielone z oprogramowaniem i tam gdzie powinien być kanał L/S jest albo
C/Sw albo Ls/Rs (dokładnie nie pamiętam). W instrukcji nie ma żadnej wzmianki na
ten temat i zanim dojdę do tego który kanał jest który trochę czasu mija. Poza
tym wydaje mi się, że 5.1 sterowane przez chipset moze być wydajniejsze i w
praktyce osiągać większa moc (aczkolwiek być może się mylę i jesli tak jest, to
niech mnie ktoś "oświeci"). Stąd właśnie pytanie o konkretną kartę, dedykowaną
fabrycznie pod taki zestaw i o to czy to w praktyce coś da

Pozdrawiam, M.