Re: Sweex Karta dzwiekowa PCI 5.1 SC012

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 14 Nov 2011 - 09:32:12 MET

> Technicznie się sprawdza, chipset C-Media `97, więc standard,

Ekhem... "jest"??

AC'97 standardem bylo, kiedys tam, dawno temu,
"C-Media '97" to nie nazwa ukladu dzwiekowego,
a "chipset" to raczej zestaw ukladow scalonych a nie
pojedyncza kostka.

> Poza tym wydaje mi się, że 5.1 sterowane przez
> chipset moze być wydajniejsze

Znaczy co? bedzie gralo szybciej?
I co znaczy "sterowane przez chipset"?

> i w praktyce osiągać większa moc

He?

> Stąd właśnie pytanie o konkretną kartę, dedykowaną
> fabrycznie pod taki zestaw i o to czy to w praktyce coś da

W praktyce to Ty nam moze powiedz w prostych slowach
o co Ci chodzi, bo dotychczas to przypomina dyskusje
ze slepym o kolorach.

Niemniej:

Ta C-Media to raczej stary, kiepski, tani ukladzik zintegrowany
z Twoja plyta glowna, ktory zamierzasz najwyrazniej zamienic
na inny stary, kiepski, tani ukladzik z plyta glowna niezintegrowany.

Jesli juz musisz tanio, to spraw sobie chocby uzywanego
Live! 5.1.

O ile Twoj zestaw glosnikow nie pochodzi z tegj samej polki
cenowej co wymieniane przez Ciebie "dzwiekowki" to powinienes
odczuc roznice.

pozdrawiam,
Vituniu.