Re: Sweex Karta dzwiekowa PCI 5.1 SC012

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 10 Nov 2011 - 13:28:35 MET

> Czy ktos cos slyszal cos na temat tego sprzetu?

Google twierdza, ze to cos jest na C-Media 8738
a obrazki nie ujawniaja niczego co by przypominalo
filtry na torze analogowym... Ot - tani odpowiednik
tanich ukladow zintegrowanych tanich plyt glownych. ;)

> Probowalem znalezc cos na internecie, ale niewiele tego jest.

Bo i nie ma o mowic ;)

> Mam 3 slotowa karte Realteka (z emulowanym 5.1).
> Czy cos takiego zdaloby egzamin,

Ale jaki egzamin? Jaka karta? Do czego? Czego Ci brak w obecnej?

pozdrawiam,
Vituniu.