Re: Bady na HDD

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Thu 10 Nov 2011 - 15:14:29 MET

U偶ytkownik "Rafa艂 艁ukawski" napisa艂:

> Mieszasz poj臋cie stworzenia struktur systemu plik贸w przez jaki艣 system
> operacyjny z formatowaniem dysku.

Wydaje si臋, 偶e to jednak Ty pr贸bujesz miesza膰. "poj臋cie stworzenia struktur
systemu plik贸w przez jaki艣 system operacyjny"

Gdzie ten system jest tworzony? Nie na dysku?

> Tzw Quick Format, kt贸ry tworzy struktury wybranego systemu plik贸w (bez
> nadpisywania danych) na dysku (Tablica Allokacji Plik贸w - FAT

No i napisa艂e艣 dok艂adnie to co ja wcze艣niej. Poj臋cie Tablica Allokacji Plik贸w to
niekoniecznie FAT. To szersze poj臋cie i dotyczy chyba wszystkich system贸w
plik贸w.

> Ksi膮偶ki szybko si臋 starzej膮 ;)

M贸g艂by艣 poleci膰 jak膮艣 nowsz膮?

Remek