Re: Bady na HDD

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Thu 10 Nov 2011 - 15:14:07 MET

Użytkownik "Leszek K." napisał:

> Przy pełnym formatowaniu tworzy tablice, a potem sprawdza poprawność
> nośnika. Przy szybkim pomija sprawdzanie.

I to by się zgadzało. Czyli jednask nie ma nadpisywania danych? Kupiłem niedawno
używany dysk twardy. Sformatowany oczywiście. Dla zabawy potraktowałem go
programem do odzyskiwania danych i odzyskałem wszystko co do bajta. Filmy, fotki
z wakacji itd. itp. Może nieładnie, ale chciałem to sprawdzić. Powiadomiłem o
tym sprzedającego (aby go ostrzec na przyszłość), a dysk sformatowałem
powtórnie. Jeszcze raz przećwiczyłem cały cykl już na innym (swoim) dysku i
stwierdzam - formatowanie nie usuwa fizycznie danych z dysku.

Remek