Re: Jaka drukarka kolor dla nastolatka?

Autor: RemeK <go_at_dev.null>
Data: Thu 10 Nov 2011 - 14:37:41 MET

Dnia Thu, 10 Nov 2011 14:26:26 +0100, Vituniu napisał(a):

> A upieranie sie przy wymiennych glowicach w urzadzeniu klasy
> "jednorazowej" jest pozbawione sensu... Zeby daleko nie
> szukac - po 2 latach z gorka w zaprzyjaznionym Canonie
> "all in one" (modelu nie pomne) wlasnie zmarl skaner...
> Tez mu sie te "bezpieczne" wymienne glowice przydaly, nie? :/

Po prostu obecnie producenci tak dopracowali technologie produkcji i tak
dokladnie obliczyli cykl zycia sprzetu, ze w wiekszosci przypadkow nie warto
kupowac niczego drozszego z mysla o przyszlosci, tylko trzeba wymieniac tani
sprzet co jakis czas. Bedzie sie wtedy mialo zawsze sprawny sprzet i zawsze
zgodny z aktualnymi trendami technologicznymi na rynku (i driverami przy
okazji).

ps. z tego powodu tez mam taniego Brothera a zdjecia robie w fotolabie ;-)

ps2. troche offtopic ale o tym o czym napisalem (poza tym inne wpisy tez
ciekawe jesli ktos lubi VW ;-) http://vwszrot.pl/index.php/archives/53

--
pozdro
RemeK