Re: Komputer nie startuje od razu

Autor: Paweł B. <botul1979_at_wp.pl>
Data: Mon 07 Nov 2011 - 09:57:55 MET

W dniu 2011-11-06 15:19, Doomin pisze:

> Pewnie tak, tylko ze gdy juz ruszy to nie ma
> najmniejszego problemu, wiec sie nie spiesze z wymiana :)

Miałem identyczny objaw, mimo wszystko szkoda elektroniki.
Może ktoś bardziej biegły z grupowiczów się wypowie, ale moim zdaniem
zasilacz jest na krawędzi obciążenia i ma problemy z wystartowaniem. To,
że później komputer pracuje nie oznacza, że jest ok - taka praca może
wpłynąć negatywnie na żywotność podzespołów.

--
Paweł B.
botul.pl