Re: Komputer nie startuje od razu

Autor: Paweł B. <botul1979_at_wp.pl>
Data: Thu 03 Nov 2011 - 11:54:34 MET

W dniu 2011-11-03 01:06, Doomin pisze:
> Od jakiegos czasu komputer mi sie co ktorys raz
> nie wlaczal po wcisnieciu przycisku na obudowie.
> O co tu chodzi?

Miałem identyczny przypadek. Komputer w miarę świeży - konfiguracja
zmieniana jakiś rok temu. Z poprzedniej konfiguracji został zasilacz,
twardy dysk. Po drodze dorzucałem HDD oraz wymieniłem kartę graficzną.

U mnie pomogła wymiana zasilacza na nowy, mocniejszy. Objawy minęły jak
ręką odjął - komputer rusza od razu. Elektrolity na szczęście ok, bałem
się, że za słaby zasilacz mógł je dobić.

Pzdr.

--
Paweł B.
botul.pl