Re: Porównianie p³yt g³ownych Socket 775

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_benatr.cy>
Data: Mon 07 Nov 2011 - 11:19:04 MET

Proces Seba_Fan <seba_fan@poczta.onet.skasuj-to.pl> zwróci³ b³±d:
> Czy mogê prosiæ o rozwi±zaniu mojego dylematu która lepsza (w kolejno¶ci) i
> dlaczego + procki do której wstawiæ E6600 i Q6600
>
> Asus P5K WS
> http://pl.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_775/P5K_WS/
>
> Gigabyte GA-965P-S3 (rev. 3.3)
> http://www.gigabyte.pl/products/page/mb/ga-965p-s3_33
>
> Gigabyte GA-965P-S3 (rev. 1.0)
> http://www.gigabyte.pl/products/page/mb/ga-965p-s3_10/
>
> Gigabyte GA-P35-DS4 (rev. 2.1)
> http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=2745#ov

Ja mam p³ytê podobn± do dwójki (DS3 rev.3.3), oraz Asus P5K pro i za
lepsz± krêcio³kê uwa¿am starsz± z tych p³yt (gigabyte), choæ oczywi¶cie
próbowa³bym na nowszej ile siê da (je¶li wspiera danego proca, te
wspiera). Poza tym niedawno Asus po 3 latach mi pad³, zamieni³em na
identycznego (rev. ta sama, tylko teraz mam OEM zamiast BOX), i nie mogê
swojego procka (Q9650) podkrêciæ tak samo jako dot±d. Czyli je¶li
powtarzalno¶æ w zakresie tego samego modelu p³yt nie jest sta³a, to i
tak nie masz pewno¶ci :)

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.