Re: [ OT ] jak podpiąć dodatkowy player DVD do TV?

Autor: Maciej Bojko <maciej.bojko_at_gmail.com>
Data: Sat 05 Nov 2011 - 18:41:10 MET

On Sat, 05 Nov 2011 16:25:09 +0100, Rafał Łukawski
<rafalweb@lukawski.pl> wrote:

>Też nie znam parametrów owej Manty, tak czy owak przez component
>obsłuzysz nawet 1080p /a przy tv LCD/plasma to robi spora roznice (nawet
>przy 720p)/

Primo, wątpię, żeby stary odtwarzacz DVD podawał coś innego niż 576i.
Secundo, tak czy inaczej masz obraz SD przeskalowany do natywnej
rozdziałki wyświetlacza, jak nie zrobi tego elektronika Manty, to
zrobi to elektronika Samsunga. Zresztą nawet jeżeli zrobi to
elektronika Manty, to Samsung przeskaluje go jeszcze raz.

--
Maciej Bójko