Re: [ OT ] jak podpiąć dodatkowy player DVD do TV?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 05 Nov 2011 - 18:48:15 MET

On 2011-11-05 18:41, Maciej Bojko wrote:

> Primo, wątpię, żeby stary odtwarzacz DVD podawał coś innego niż 576i.
> Secundo, tak czy inaczej masz obraz SD przeskalowany do natywnej
> rozdziałki wyświetlacza, jak nie zrobi tego elektronika Manty, to
> zrobi to elektronika Samsunga. Zresztą nawet jeżeli zrobi to
> elektronika Manty, to Samsung przeskaluje go jeszcze raz.

... co się ogranicza do pytania co wypuszcza z siebie owa Manta,
aczkolwiek - jak wspomnialem, nie ma tu inwestycji poza kablem. To po
prostu zadziala (jak mysle, zgodnie z intencja pytajacego).

Da sie podlaczyc mante i jeszcze (jezeli dobrze pamietam) pare iinych
urzadzen (port HDMI, SCART) byly wolne