Komputer nie startuje od razu

Autor: Doomin <neichcemailinaprv_at_aaa.pl>
Data: Thu 03 Nov 2011 - 01:06:35 MET

Od jakiegos czasu komputer mi sie co ktorys raz
nie wlaczal po wcisnieciu przycisku na obudowie.
Wczesniej wystarczylo otworzyc obudowe, zewrzec
power sw i tyle. Przycisk pozniej juz dzialal,
wszystko chodzilo stabilnie - luz, dzialo sie to
tak rzadko, ze w sumie nie przeszkadzalo.

Ale ostatnio jak to sie wydarzylo nie ruszyl nawet
po zwarciu... Balem sie ze padl zasilacz, ale patrze
myszka swieci (dostalem a nie wybralem, swiecidelka sa mi obojetne ;P)
wiec... no i w tym momencie nagle ruszyl. Jakas minute po zwarciu.

Dzis to samo - proba wlaczenia kompa i nic. Zajmuje
sie wiec roznymi innymi porannymi czynnosciami, a tu
doslownie 5 min. po wcisnieciu power mi komputer startuje.
Przycisk sie nie zablokowal, ot "po prostu" taki opozniony
zapolon.
O co tu chodzi?