Re: Komputer nie startuje od razu

Autor: Krzysztof Rynkowski <ryniobydNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Thu 03 Nov 2011 - 01:36:31 MET

Użytkownik "Doomin" <neichcemailinaprv@aaa.pl> napisał w wiadomości
news:j8slvu$lf2$1@mx1.internetia.pl...
> Od jakiegos czasu komputer mi sie co ktorys raz
> nie wlaczal po wcisnieciu przycisku na obudowie.
(...)
> Dzis to samo - proba wlaczenia kompa i nic. Zajmuje
> sie wiec roznymi innymi porannymi czynnosciami, a tu
> doslownie 5 min. po wcisnieciu power mi komputer startuje.
> Przycisk sie nie zablokowal, ot "po prostu" taki opozniony
> zapolon.
> O co tu chodzi?

Jak "stary" komputer?
Sprawdź wygląd kondesatorów elektrolitycznych w pobliżu procesora.
Takimi objawami cechują się zużyte kondensatory - wybrzuszone denka, często
z widocznym wyciekiem elektrolitu.
Wtedy płyta główna do wymiany. Kiedyś bawiłem się wymianą, teraz wg mnie już
się nie opłaca.
Od tego bym zaczął.
Pozdrawiam