Re: Ceny dysków

Autor: Andrzej <andkas1XXX_at_wp.pl>
Data: Wed 02 Nov 2011 - 08:18:39 MET

Przemysław Ryk wrote:

> Andrzej - zapytam po raz kolejny jak kogo dobrego: możesz podać jakiś
> _model_ również? :)

miałem na myśli AData S599 w wersji 60 i 120 GB

> Że coś kaszanisz moje polskie literki, to już nie wspomnę. :(

jakieś 15 lat zaczałem używać polecany program, z racji tego
że ma standard kodowania ISO-8859-2 który obowiązuje
i jak wyczytałem będzie juz obowiązywał po wsze czasy.
Skoro tak, no to go używam cały czas, a że ktoś w między czasie znów
coś w obowiązującym kodowaniem znaków pomieszał to
pozostanie mi za niego przeprosić, bo ja programu zmieniać
nie zamierzam.