Re: Ceny dysków

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 02 Nov 2011 - 00:24:17 MET

Dnia Tue, 1 Nov 2011 23:15:24 +0100, Bydlę napisał(a):

> W skrócie: padła teza z ust użytkownika SSD, że ma szybciej.
> W odpowiedzi oponenci z HDD twierdzą, że ma wolniej, a jeśli ma
> szybiej, to i tak ma wolniej lub tak samo jak kiedyś.
> ;-)

Podeprzesz to jakimś cytatem z postów w tym wątku? :)

> <http://www.youtube.com/watch?v=DUrMsmmc7ts>

Wiesz - swego czasu miałem maszynkę testową przygotowaną na czysto so startu
z XP i Vistą. Teza była, że XP wystartuje szybciej. Owszem wystartował
szybciej. O sekundę. :) Tak i XP, i Vista były golusieńkie. :D

> <http://www.youtube.com/watch?v=96dWOEa4Djs>

24 dyski SSD po 256GB plus cała reszta tej konfiguracji - no jak znalazł
komputer dla przeciętnego Kowalskiego. :D

Swoją drogą - czy aby na pewno należy robić defragmentację na dyskach SSD?
:)

> To tak (zwłaszcza drugi) dla przemyślenia, czy szybciej jest wolniej i
> dlaczego nie.
> :)

Zwracamy uwagę na cenę uzyskania tych 6TB przestrzeni na SSD i koszt
konfiguracji takiego zestawu? :D

[ Rząd, który kradnie od Piotra, żeby zapłacić Pawłowi, zawsze może liczyć ]
[ na poparcie ze strony Pawła.                       (George Bernard Shaw) ]