Re: Ceny dysków

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 01 Nov 2011 - 22:54:17 MET

Dnia Tue, 01 Nov 2011 20:34:28 +0100, Andrzej napisał(a):

> no tak szczerze to 200 zł musiałem dołożyć

Jednak. :)

> 259 zł

350+350+260=1000PLN (jak by tak lekkim ruchem ewentualnie przesyłkę
doliczyć)…

> bez problemu, bo na wielu dyskach dane mi się dublowały.
> z kilka razy było tak, że kupowałem dysk pod system
> po skolowaniu dysk do szuflady.
> aha - mam ok. 300 DVD+R i tak też są dane

Nie no - teraz to ja już więcej chwytam. :D W skrócie - mnie wręcz chwilami
zatłuc chcą. Bo ze mnie w sumie gorzej, niż faszysta - wszystko nazwane
według określonego klucza, co ma być zduplikowane, to jest, wiadomo gdzie,
wiadomo co, wiadomo dlaczego. Całość skatalogowana tak, by w kilkanaście
sekund można było dotrzeć do potrzebnych zbiorów. :D

[ Doświadczenie i alkoholizm zawsze zwyciężą młodość i entuzjazm.          ]
[                                                         (JoeMonster.org) ]