Re: Ceny dysków

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 01 Nov 2011 - 19:54:44 MET

On 2011-11-01 19:14, Przemysław Ryk wrote:

> SSD zabezpiecza? :)

zabezpiecza o tyle, że po twardym restarcie system startuje szybko i
wszystkie aplikacje podobnie (nie trzeba ich przygotowywać)

> Serio? Możesz podać jakiś model i pojemności?

Z szybszych (zapis!): OCZ 60GB SSD Vertex2 2.5" - na 99% zmiescisz tam
wiekszosc aplikacji, a skoro mowa o pecetach, dodanie drugiego HDD
zlikwiduje problem potencjalnie gigantycznych danych

z wolniejszych bedzie więcej modeli o większej pojemności.