Re: Ceny dysków

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 01 Nov 2011 - 13:04:18 MET

Dnia 1 Nov 2011 11:05:15 +0200, januszek napisa³(a):

> Nie chodzi tylko o start systemu ale takze o szybkosc uruchamiania
> aplikacji

Ja tam wolê mieæ sporo ramu, odpaliæ aplikacje raz i co najwy¿ej
minimalizowaæ.

> i co najwazniejsze wczytywanie poziom/plansz w grze. U mnie,
> na ten przyklad, czas startu planszy w Starcrafcie II po wymienia HDD na
> SSD zmniejszyl sie trzykrotnie. Wczesniej inni grajacy czekali na mnie a
> teraz ja na nich ;P

Porównywa³e¶ czas wczytywania tej planszy na komputerze, który ma np. dwa
dyski 7200 rpm w RAID0 spiête?

--
[ Przemys³aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Masz ochotê kupiæ telefon w sklepie komoorki.pl? Usi±d¼ i poczekaj, a¿   ]