Re: Wymiana dupnej błyszczącej matrycy

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 01 Nov 2011 - 13:03:19 MET

> Taniej wyjdzie kupiæ notka z matow±.
Ciê¿ko jest jeszcze dostaæ z matow±, a zak³adam ¿e jak wejd± do masowej
sprzeda¿y w notkach, to taki Asus (king of tanie podzespo³y), równie¿ we¿mie
te najtañsze i nieciekawe jako¶ciowo.

> Przy wymianie masz ryzyko uszkodzenia noi nie pasowania, wg mnie bez sensu.
Hmm, wymiana matrycy to dla mnie max pó³ godziny w trybie "bardzo
ostro¿nym", ale masz racjê - istnieje ryzyko niedopasowania. O ile ilo¶æ
pinów mo¿na sprawdziæ, o tyle grubo¶æ ju¿ nie bardzo - chyba wszscy
pamiêtaj± ostatnie akcje z dyskami SSD OCZ które by³y grubsze czy szersze o
1 mm i przez to nie wchodzi³y do kompa. Ja tak mia³em z OCZ Agility.
Ostatecznie trafi³ do obudowy 2,5 cala ale zrobi³ siê brzuszek :)

-v