Re: Ceny dysków

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 01 Nov 2011 - 12:54:18 MET

Dnia Mon, 31 Oct 2011 15:14:21 +0100, Andrzej napisał(a):

(ciach…)
> ja jestem niecierpliwy :)
> Na konwertowanie filmu mogę poczekać, ale łączność z netem muszę mieć od razu
>
> takie skrzywienie, podobne to tych którzy grają, a tak właściwie patrzą na ilość
> klatek i benchmarki

Wiesz. Ilość klatek jednak ma ewidentne przełożenie na komfort z grania. Jak
Ci obraz tnie, to przyjemność taka średnia jednak jest. Ale żeby szaty drzeć
dlatego, że system 20 sekund dłużej się podnosi od zimnego startu? :)

[ Małżeństwo jest jak wizyta w restauracji. Wydaje się, że się zamówiło    ]
[ najlepszą rzecz z karty, do momentu, kiedy się zobaczy, co dostał        ]
[ sÄ…siad.                                                  (Bernd Stelter) ]