grafika do 200pln

Autor: pawel <pawel_at_niepodam.pl>
Data: Mon 31 Oct 2011 - 01:07:42 MET

Witam,

Poszukuje jakiejs karty graficznej najlepiej do 200pln lub w okolicach.
Karta musi miec 2xdvi i bezproblemowo obsluzyc 2 monitory w full hd z Aero.
Do tego jeszcze powinna byc w miare cicha...
Przez jakis czas mialem ta karte:
http://www.techpowerup.com/forums/showthread.php?t=71546 ale to byl
najglosniejszy element w zestawie pomimo zredukowania predkosci wentylatorka
odnosilo sie wrazenie jakby w komputerze byla mala wiertartka. Czy wszystkie
chlodzenia tego typu "otwarty radiator" sa tak glosne, czy tylko palit mial
jakis niewypal? Trafil ktos moze porownanie glosnosci kart? Jak dobrac karte
aby byla w miare cicha? Nie musi byc pasywne - w obudowie i tak mam 5
wentylatorkow i nawet boxowe chlodzenie od intela (q6600) mi nie
przeszkadza - takze nie jestem jakos przewrazliwiony - po prostu chodzi o
to, zeby to nie byla .

Co do wydajnosci w grach to mnie to srednio interesuje, gram rzadko i raczej
w stare tytuly. Ostatnio mi wystarczal radeon x1950, ale sie skonczyl a
takie karty na PCI-e sa juz nie do kupienia. No i jakby sie dalo, to cos
nowego bym wolal (w sensie ze sklepu, ale w ostatecznosci jakas uzywka tez
moze byc)