Re: grafika do 200pln

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Mon 31 Oct 2011 - 11:33:22 MET

Użytkownik "pawel"

> Do tego jeszcze powinna byc w miare cicha...
> Przez jakis czas mialem ta karte:
> http://www.techpowerup.com/forums/showthread.php?t=71546 ale to byl
> najglosniejszy element w zestawie pomimo zredukowania predkosci
> wentylatorka odnosilo sie wrazenie jakby w komputerze byla mala
> wiertartka. Czy wszystkie chlodzenia tego typu "otwarty radiator" sa tak
> glosne, czy tylko palit mial jakis niewypal?

Nie, wręcz przeciwnie. To zależy od więlkości i jakości wentylatorka.
Miałem asusa 4850 na glaciatorze i był cichy.

> Jak dobrac karte aby byla w miare cicha? Nie musi byc pasywne - w
> obudowie i tak mam 5 wentylatorkow i nawet boxowe chlodzenie od intela
> (q6600) mi nie przeszkadza - takze nie jestem jakos przewrazliwiony - po
> prostu chodzi o to, zeby to nie byla .

Małe wentylatorki w kartach o tej wydajności wyją i to bez względu na
prędkość obrotową. Po prostu emitują wyższe tony i nawet jeśli wg.
specyfikacji "wydzielają " podobny lub mniejszy hałas jak ich więksi
bracia, to dla ucha jest to bardzo nieprzyjemne.
Też nie mogłem znieść w pracy wkurzającego szumu 4670, więc zamieniłem
wiatraczek na jakaś starą, wcale nie markową 10', ustawiłem sztywno na 7v i
teraz jest cool.
https://picasaweb.google.com/lespe.picasa/SuszarkaWGigabyte4670?authuser=0&authkey=Gv1sRgCNXvtb6SlrmnggE&feat=directlink

Śrubokręt, cztery wkręty i niecałe 10 minut roboty;)

--
LP