Lexmark, Brother, Samsung, Canon ?

Autor: _THX. <zarzad_oliv_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 31 Oct 2011 - 01:25:15 MET

Czy ktoś z Was użytkuje urządzenia wielofunkcyjne:
Lexmark X264DN (lub x363dn, x364dw)
Samsung SCX-4825FN (lub podobny)
Canon imageCLASS MF4450 (lub podobny)
Brother MFC-7860DW (lub podobny)
Potrzebuję coś wybrać i tak zawęziłem wybór (nie wykluczam HP, OKI itp., no
ale na coś się trzeba zdecydować - musi być dupleks i powinna być sieć).
Interesują mnie podstawowe wady/zalety (np. hałas, ozon, oprogramowanie),
gwarancja (chyba najlepsza dla Brothera 3 lata, no chyba że inny udziela 5
lat?) i koszty eksploatacji (zamienniki tonera - pojemniki lub dosypka z
butelki).