Re: dane na dyskach ssd

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 28 Oct 2011 - 16:04:33 MET DST

"Andrzej" 4EAA5A80.ED0BDB00@wp.pl

> na znajomym komputerze się spotkałem, ale na swoim nigdy

To prawie tak jak ja -- na swoim też miałem, ale większość
(a może i wszystkie) dobrowolnie zaprosiłem. :)

> Nie można winić użytkowników którzy korzystają tylko z programów.

Można, można -- gdy ktoś chce zarobić na badziewiu (jakim jest Windows),
nie tylko może, ale musi zwalać winę na użytkownika! Zobaczy, czy
jakikolwiek soft w samochodzie (ABSy, ESPy itp. -- chociażby)
zawiesza się, zaśmieca, ulega zawirusowaniu...

> Mniejsza o to kto śmieci, bo faktem jest, że system lubi się zaśmiecać

Nie tyle lubi, co nie czyści się samoczynnie ze śmieci!!!

,,Milion razy'' nakazuję, aby po hibernacji czy usypianiu
nie było pytania o hasło, a jednak to pytanie pojawia się...

> - moim zdaniem dobrą radą na to jest stawianie nowego systemu :)

Niestety tak!!!

> No ale jak ktoś chcę używać programów czyszczących, których jest
> ze setki to proszę bardzo.
> Ja wolę mieć nowe i świeże, a nie czyszczone :)

Idziesz na łatwiznę!!! Nie chcesz utrapień!! A to one
właśnie warunkują nam zbawienie naszych dusz!!!

Od niepamiętnych czasów ludzie robią bakapy po to, aby w razie czego
mieć gdzie i dokąd wracać. :) Ale że nie każdy potrafi robić te bakapy...

Łatwiej kogoś wyzwać od Trolli, niż zrobić bakap i w razie potrzeby odtworzyć to, co potrzebne...
Komputer to narzędzie, nie żywe stworzenie potrzebujące naszego doglądania!!!

[zaraz mój Kiciuś wybrudzi się :) i mnie podrapie, albo i pogryzie... no
dobra... mój netbook to Kiciuś -- żywe stworzenie, potrafiące myśleć, ale
nie każdy komputer jest kotem... niektóre to nawet ludziom nie dorównują...]

-=-

Choć może Cię to dziwić -- nie każdy potrafi odtworzyć system...
A nawet jeśli ktoś potrafi -- być może zajmuje mu to nie jedną
chwilę (jak Tobie) ale całe wieki...

W necie jest masa podpowiadaczy, masa programów do kopiowania,
masa poradników... Ale i cóż z tego?...

Kopiowaliśmy DOSa (niemal każdy miał go na setkach dyskietek)
kopiujemy tez i Windows... Ja od kilkunastu lat (od W9x) mam
na dyskach masę kopii zdatnych do natychmiastowego uruchomienia
oraz dodatkową masę :) kopii na płytach czy innych zewnętrznych
nośnikach...

Ale przysięgam Ci -- nie każdy radzi sobie z klonowaniem systemu, jakim jest Windows!!!
Problem zdaje się być banalnie prostym -- ale w istocie jakoś ta umiejętność nie jest powszechna...

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'