Re: dane na dyskach ssd

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 23 Oct 2011 - 18:16:24 MET DST

"Radosław Sokół" 2011102310083200@grush.one.pl

> Jak dla mnie patologia. Oczywiście z tym częstym odtwarzaniem.
> Przyznajesz się publicznie do niebezpiecznego i szkodliwego
> sposobu korzystania z komputera.

A jeśli ktoś trzyma SWAP na dysku SSD -- też korzysta niebezpiecznie i szkodliwie?

> Ja też nie korzystam z programu antywirusowego, ale po prostu
> tak używam komputera, by tych wirusów nie mieć,

Moim zdaniem wirusy wyginęły już dawno!!

> w związku z czym np. na notebooku (w zasadzie jedyny mój komputer z Win-
> dows) mam od dwóch lat tę samą instalację Visty i nie miałem
> tam żadnego szkodliwego oprogramowania.

> Normalni użytkownicy bardziej sobie cenią czas i nie mogą
> raz na tydzień odtwarzać systemu, w związku z czym przerwa
> w dostępności komputera nawet raz na rok na kilka dni może
> być dla nich nie do zaakceptowania.

Odtwarzanie trwa przysłowiową chwilę.

> I co z tego? Herbata i tak mi się parzy trzy minuty, a zanim

O właśnie!! Co z tego?! Jeszcze przed chwilą żałowałeś czasu na odtwarzanie. :)

> jej nie zaparzę to nie podchodzę do komputera. W tym czasie
> nawet stary AT zdążył się uruchomić z dyskietki.

Bo nie miałeś tam popierdolonych Windows z masą pętli
celowo zwalniających pracę komputera, ale prosty DOS!

> Nowe okno przeglądarki otwiera się u mnie w pół sekundy.
> Aplikacji nie zamykam, bo po co.

Sama zamknie się, gdy trafi na twardą stronę? ;)

> Z SSD byłoby szybciej?
> Może, ale nawet gdybym oszczędził ćwierć sekundy to nic mi
> to nie daje :)

Dla mnie daje -- spory wydatek na zakup dysku.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'