Re: dane na dyskach ssd

Autor: Andrzej <andkas1XXX_at_wp.pl>
Data: Fri 28 Oct 2011 - 09:32:16 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Podejście "co tydzień odtworzę" skłania do bagatelizowania
> ryzyka infekcji ("co z tego, że coś złapię, za tydzień będę
> miał i tak czysty system").

czy zabezpiczony robotnik pracujacy na wysokości bagatelizuje
swoje bezpieczeństwo?
chyba nie.
Ja też nie batalilizuje ryzyka infekcji i choćbym miał zaraz system
odtworzyć
nigdy nie robie czynności mogących zwieszyć ryzyko wpuszczenia wirusa

> To masz małe doświadczenie,

z komputerem jestem od 20 lat i spędzam z nim 15h dzienne,
to mało?

> najwyraźniej, bo każdy kto się
> jednak poważniej zajmuje komputerami *musiał* choć raz do-
> świadczyć infekcji wirusowej na swoim lub "znajomym" kompu-
> terze.

na znajomym komputerze się spotkałem, ale na swoim nigdy

> Bzdura. To użytkownicy zaśmiecają Windows, a nie samo Windows
> się zaśmieca.

Nie można winić użytkowników którzy korzystają tylko z programów.
Mniejsza o to kto śmieci, bo faktem jest, że system lubi się zaśmiecać
- moim zdaniem dobrą radą na to jest stawianie nowego systemu :)
No ale jak ktoś chcę używać programów czyszczących, których jest
ze setki to proszę bardzo.
Ja wolę mieć nowe i świeże, a nie czyszczone :)