Re: Karta graficzna „gubi” monitory

Autor: vcore <mail*wytnij*_at_vcore.pl>
Data: Wed 26 Oct 2011 - 18:22:32 MET DST

W dniu 2011-10-26 14:46, divek pisze:
wyrokować jednoznacznie. Miałem zupełnie niedawno podobny problem ale w trybie pracy z jednym
> monitorem iiYama E2407HDS i kartą HIS'em 4870. Monitor nie chciał się wybudzać z trybu uśpienia
> twierdząc, że brakuje mu sygnału. Z innymi było w porządku więc ten pojechał do serwisu. Wymieniono
> z tego co pamiętam skaler obrazu i problem rzeczywiście zniknął. Może któryś z monitorów jest
> uszkodzony i rzutuje na pracę tego drugiego, albo sama karta nie radzi sobie z obsługą obu na raz.
> Próbuj rożnych wariantów (jeden monitor na pierwszym wyjściu, później ten sam na drugim wyjściu,
> [...]

Problem jest raczej po stronie karty graficznej ponieważ gdy jeden monitor przestaje działać, to po
zamianie kabli miejscami działa poprawnie. I również losowe jest to który z monitorów przestaje
działać. Oba monitory działają względnie poprawnie, podczas pracy się nie wyłączają, nie migają itd.
Od rana mam zamienione monitory na wejściach i jest ok, chociaż sądzę że to niczego nie zmieni.

Poza tym w sytuacji gdy po takiej akcji uruchamiam komputer ponownie z podłączonym tylko jednym
monitorem (obojętnie którym, do obojętnie którego wyjścia) zazwyczaj i tak nie działa - pomaga
jedynie sposób z odłączeniem zasilania i podłączeniem kable DVI podczas ładowania systemu

--
Sigmeo Sp. z o.o. - Agencja interaktywna
www.sigmeo.pl / kontakt@sigmeo.pl