Re: Problem z czytnikiem kart pamięci

Autor: rageofhonor <wein_at_wp.pl>
Data: Wed 26 Oct 2011 - 18:17:38 MET DST

Użytkownik "Rafał Łukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości
news:j89a74$m74$1@news.onet.pl...

> Kiedys wnioskowalem by grupe .pecet nazwac inaczej (cos ala hardware), ale
> byly protesty..
>

> Dzieki temu mamy powyzsze rodzynki, dzieci neostrady - pod Unixem nie ma
> urzadzenia \Device\HardDi

Co, to może nie jest problem hardwareowy?
Już ten przeklęty czytnik doprowadza mnie do szału bo powinien chodzić na
każdym sprzęcie a jak widać nie chodzi.

Unix? Jaki Unix? Na komputerze jest zainstalowany WIN XP Pro SP2. Na pececie
nie koniecznie musi być Unix zainstalowany. Nigdzie też nie pisze że to
grupa wyłącznie Uniksowa i proszę mnie nie nazywać dzieckem Neostrady bo: po
pierwsze to obraźliwe a po drugie nie mam Neostrady.