Re: śrubki i koszyki z nakretką do szaf rack

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 26 Oct 2011 - 09:18:41 MET DST

Dnia 2011-10-25, o godz. 20:25:43
Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> napisał(a):

> Na pytanie czy którąś w końcu mi zetnie jeszcze odpowiedzi nie
> znam ;) Hint zaś brzmi: czy na półki w szafie aby nikt nie kładzie
> więcej niż ja na bagażnik, bo z obserwacji doświadczenia mam odmienne,
> szczególnie w wersji "a ten serwer na chwilę położymy na wierzch
> tamtego".

Mimo wszytko przez kilkanaście lat nie zdarzyło mi się spotkać ściętej
śruby w szafie rackowej. ;-) Może dlatego że tam są obciążenia
statyczne w odróżnieniu od dynamicznych w rowerze? W sumie śruba to nie
problem - to się kupuje na kilogramy bo to ZTCP to M6x20 - problemem są
nakrętki a właściwie nawet nie nakrętki bo kwadratowe idzie kupić co
koszyczki którymi są mocowane do racka.

BTW: Kiedyś też szukałem i znalazłem tanio tu:
http://www.sieci24.com.pl/183-sruby-montazowe.html
20 kompletów za 2,47. Nie wiem jak z dostawa bo ostatecznie dostałem
tak z kilogram z zaprzyjaźnionego datacenter ;-)

Zdrówko