Re: Prośba o pomoc w diagnozie

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 26 Oct 2011 - 09:09:42 MET DST

> Mowa o konkretnej płycie, a nie o teorii zabezpieczeń.

Nie. Napisales
    "To są fakty wynikające z konstrukcji procesorów
    AMD na socket A. Nie mają one zabezpieczenia
    przed przegrzaniem"
co nie jest prawda.

> A ta konkretna płyta nia maja.

Takze nie jest to prawda.

K7S6A posiada czujnik temperatury umieszczony
pod socketem, a w BIOS jest opcja wylaczenia sprzetu
po przekroczeniu zadanej temperatury.

Prawda jest natomiast, ze takie zabezpieczenie jest
malo skuteczne w wypadku, gdy np. radiator
straci nagle kontakt z rdzeniem procesora.

O czym z reszta traktowal linkowany przeze mnie tekst.

> Fakty to wg Ciebie teoria?

Wg. mnie odosobniony fakt niekoniecznie kladzie cala teorie.

Proponuje poczekac na wynik remontu komputera,
o ktory sie spieramy.
Tu prosba do watkotworcy o pamiec i publikacje wynikow,
jesli rzecz jasna zdecyduje sie staruszka naprawiac. :)

> Wycieczki osobiste świadczą o tym, że jesteś
> palantem.

Popraw mnie jesli sie myle, ale to chyba Ty pisales
cos o moim kiepskim sluchu?

> Gówno Ci do tego.

A to w takim razie przepraszam i zegnam sie uprzejmie.
Nie fatyguj sie z dalszymi odpowiedziami.

pozdrawiam,
Vituniu.