Re: śrubki i koszyki z nakretką do szaf rack

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Tue 25 Oct 2011 - 20:25:43 MET DST

On Mon, 24 Oct 2011, Artur(m) wrote:

> U¿ytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@media-lab.com.pl> napisa³

> Je¿eli to jest uczciwa nierdzewka, to nie¼le,
> ale nie¼le musia³e¶ zap³aciæ.

  Napisa³ ¿e dosta³ za darmo ;) (znaczy za 30 z³).
  Ale ze swojej strony, zgadzaj±c siê i¿ "¶rubki na sztuki" *s±*
przep³acone do czego by nie by³y kupowane, równie mocno zgodzê
siê z zastrze¿eniem ¿e "kilo za 30" to wcale nie musz± byæ
takie same ¶ruby jak "3 z³ za 4 sztuki".
  Mog± ale nie musz± ze wskazaniem na to drugie.
  I pó³ biedy jak chodzi o nierdzewno¶æ, mo¿e chodziæ o wytrzyma³o¶æ.
  Tego roku musia³em do³o¿yæ do baga¿nika rowerowego ¶rubek (M5),
jeszcze nigdy na takiej "oryginalnie rowerowej" nie uda³o mi siê
uszkodziæ/naruszyæ ³ba (normalnie to chyba jest "8.8") a na
"noname ze sklepu" i owszem.
  Na pytanie czy któr±¶ w koñcu mi zetnie jeszcze odpowiedzi nie znam ;)
  Hint za¶ brzmi: czy na pó³ki w szafie aby nikt nie k³adzie wiêcej
ni¿ ja na baga¿nik, bo z obserwacji do¶wiadczenia mam odmienne,
szczególnie w wersji "a ten serwer na chwilê po³o¿ymy na wierzch
tamtego".

pzdr, Gotfryd