Re: Prośba o pomoc w diagnozie

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Tue 25 Oct 2011 - 22:52:38 MET DST

Użytkownik "Vituniu" napisał:

> Maja. Z roznych wzgledow o znacznie gorszej skutecznosci niz w
> procesorach Intela z tamtej epoki, ale maja.

Maja, nie maja i co maja? Mowa o konkretnej płycie, a nie o teorii zabezpieczeń.
A ta konkretna płyta nia maja.

> Problem z ta teoria jest taki, ze sie nie sprawdza.

Fakty to wg Ciebie teoria?

> Coz... Druga plyta to pech, ale trzecia swiadczy juz o Tobie.

Pytałem Cię o opinię o sobie? Wycieczki osobiste świadczą o tym, że jesteś
palantem. Może celowo uszkodziłem te płyty, aby potwierdzić pewne obserwacje?
Gówno Ci do tego. Chodzi o meritum. Tak się psują płyty ECS socket A po
przegrzaniu procesora AMD. I to są fakty niezależnie od tego czy jakieś inne
płyty maja, czy nie maja. Wysłać Ci te płyty? Może stwierdzisz, że to
niemożliwe by się uszkodziły?

Remek