Re: Ceny dysków

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Tue 25 Oct 2011 - 21:43:43 MET DST

"Andrzej" wrote:
> jak sam widzisz, początki HDD nie były łatwe, więc nie skreślajmy
> SSD słowami, że HDD są lepsze bo za kilkaset zł mam 2T pojemności.

Póki co mamy okres trudnych początków SSD. :-)

> trudno mi się na ten temat wypowiedzieć, bo nie gram.
> W takim układzie trzeba zainwestować w SSD 120 GB, ale więcej
> nie ma sensu.

Mnie jednak się marzy, żeby bezgłośny SSD zastąpił całkowicie HDD.
Ale do tego chyba jeszcze paru lat trzeba... :-) A od takiego pomysłu
zaczęła się ta cała dyskusja. Wniosek na chwilę obecną jest taki,
że jak ktoś ma fundusze, to kupuje SSD na system i HDD na dane,
A jak nie ma, to kupuje HDD na system i dane, czyli spadek podaży
HDD na dzień dzisiejszy nic nie zmienia.

Pozdrawiam
.Peeter