Re: Ceny dysków

Autor: Marcin Stankiewicz <e-mail_at_w.sigu.invalid>
Data: Tue 25 Oct 2011 - 21:09:44 MET DST

Dnia Tue, 25 Oct 2011 20:34:59 +0200, .Peeter na pl.comp.pecet napisał(a):

> Jednak nie sądzę, że 300 gigowy SSD, który byłby rozsądnym minimum
> do mojego peceta, będzie kosztował sensowne pieniądze i będę mógł
> sobie na taki pozwolić. :-)

Tak samo kiedyś mówili o HDD, DVD, pamięciach RAM ( kto pamięta ile w
2007/8 r kosztował moduł 2GB SODIMM DDR2 ;-) )

Każda nowa technologia na początku jest droga, a poźniej tanieje - tym
szybciej, im szybciej staje się popularna. Obecne kłopoty z podażą HDD mogą
być zapalnikiem do dużo szybszej popularyzacji tej technologii.

"Kiedy coś uparcie gaśnie - zaufaj iskierce nadziei. Wojciech Bartoszewski"