Re: dane na dyskach ssd

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Tue 25 Oct 2011 - 20:04:16 MET DST

On Fri, 21 Oct 2011, Andrzej wrote:

> w HDD też mogą strzelić, więc nie kupuje tego argumentu

  Do kwestii merytorycznej odniósł się Radosław, ja mam
uwagę do kwestii formalnej: przecież *TY* usiłujesz wykazać
że jest RÓŻNICA w padzie HDD a SSD, więc podważanie
uwagi Radosława spostrzeżeniem że jest TAK SAMO jest co najmniej
makabrycznym nieporozumieniem ;)

> w HDD też są scalaki i też mogą się uszkodzić.
> Też nie kupuje tego argumentu.

  Jw.
  Czyli zgadzasz się że Twoja teza że "pad jest z założenia
inny" nijak nie ma wsparcia w uwagach Radosława, skoro
znajdujesz w nich takie same przyczyny?

> fakty są takie, że zajeżdżona komórka w SSD staje się do odczytu

  Żeby jasność była: podważam Twoją ARGUMENTACJĘ.
  Nie tezę :P

pzdr, Gotfryd