Re: W7- jak uczynić dysk wymiennym?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Tue 25 Oct 2011 - 20:23:44 MET DST

Dnia Tue, 25 Oct 2011 16:29:04 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> Nie pragnąłem -- sam spadł. :) Nawet bez mego udziału
> podjął decyzję o tym, jak spadać -- spadł miękko. Leżał
> w kieszeni plecaka (plecak kosztował zł 4.99) w którym był
> duży, złożony ręcznik -- i ten ręcznik zamortyzował upadek. :)

Z jednej strony mówisz, że kiepskie dyski kupuję skoro psują się po upadku
z 10cm na twardą powierzchnię biurka argumentując, że Tobie spadają z 90cm
i nic się nie dzieje a chwilę potem piszesz, że starannych
zabezpieczeniach, które zamortyzowały upadek.

Szczerze mówiąc dyskusja o wytrzymałości dysków na upadek słabo mnie
interesuje jednakże sposób w jaki to piszesz zakrawa na trollowanie.

> Wątpię w to, że Ty cokolwiek rozumiesz. :)

A to już jest trollowaniem. Zaczynasz być impertynencki a to wykracza poza
moje standardy. Tak czy owak dziękuję za początkowe zaangażowanie.

PLONK