Re: dane na dyskach ssd

Autor: Andrzej <andkas1XXX_at_wp.pl>
Data: Fri 21 Oct 2011 - 18:46:41 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Super. Jak luty bezołowiowe strzelą to też twierdzisz, że
> będę mógł odczytać dane?

w HDD też mogą strzelić, więc nie kupuje tego argumentu

> Albo jak krytycznie się uszkodzi
> jeden scalak Flash? :)

w HDD też są scalaki i też mogą się uszkodzić.
Też nie kupuje tego argumentu.

> http://www.codinghorror.com/blog/2011/05/the-hot-crazy-solid-state-drive-scale.html
>
> Facet pisze o stracie ośmiu SSD i to wraz ze wszystkimi da-
> nymi na nich.

ja mając HDD też straciłem troche danych z powodu ich uszkodzenia.
Jeden mi upadł, a drugi przykleił się do magnesu neodymowego.
ot.. zwykła statystyka, która zawsze można nagiąć wg swojego widzimisie
fakty są takie, że zajeżdżona komórka w SSD staje się do odczytu, a w HDD
jak sypie sie warstwa magnetyczna która przechowuje to już nie masz nic.