Re: dane na dyskach ssd

Autor: Andrzej <andkas1XXX_at_wp.pl>
Data: Mon 24 Oct 2011 - 18:35:17 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> Ja W7Starter budzę i usypiam lub hibernuję wielokrotnie
> każdego dnia od roku. :) W tym czasie zmieniłem dysk na
> większy i szybszy.
>
> Zero problemów. A eksperymentuję sporo.

ja mam taki program, który wykorzystuje zasoby Win16
po jakimś czasie owe zasoby się kończą i pomaga tylko przebootowanie
systemu.
Program SAT też odstawia numery, że tylko bootwanie pomaga.
U mnie usypianie i tak by się nie sprawdziło.

> Zrestartowałem -- specjalnie dla Ciebie. :) Mam tu różne ,,wydania'' tego
> samego WXP. To zwyczajne/codziennego_użytku (mam je od połowy sierpnia
> 2008 roku, ale zawiera ono wpisy w swym rejestrze pochodzące sprzed wielu
> lat -- z innego WXP, WME i z W9x) startuje od zera tak długo, że mogę w tym
> czasie iść na zakupy do pobliskiego sklepu spożywczego. Inne ładują się
> szybciej, ale dwie, trzy minuty to wcale nie jest dużo. Nie bootowałem
> teraz z czystego WXP, bo takiego nie mam na dysku a szukać na płytach
> i wgrywać nie chce się mi na tyle mocno, aby to robić. Start w 16 sekund?
> [...]

to zasługa programu bootVis-tool który wszystkie pliki startowe układa po kolei
na samym początku dysku.
Ów program w przypadku SSD nie ma sensu, ale na HDD mnie skrócił czas
bootowania z 25 do tych 16s. Dysk Samsung SpinPoint F4 HD322GJ 320 GB
który już sprzedałem, bo nie nadawał się do pracy!
Potworny buczek. Trzesła sie obudowa, trzeslo się biurko.

> Być może powinienem coś wyczyścić w ustawieniach i w rejestrze...
> Pracuje szybo, sprawnie, ale uruchamia się wieki całe, :)

zastosuj ten program
Powinno pomóc.