Re: dane na dyskach ssd

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 24 Oct 2011 - 16:12:53 MET DST

"Andrzej" 4EA4FBB7.F4D73D53@wp.pl

> u mnie budzenie i tak nie miało by sensu, bo używam
> chyba jakiś starych programów, które potrafią załatwić W7
> że trzeba system zwyczajnie przebootować

Ja W7Starter budzę i usypiam lub hibernuję wielokrotnie
każdego dnia od roku. :) W tym czasie zmieniłem dysk na
większy i szybszy.

Zero problemów. A eksperymentuję sporo.

> WinXP to na moim HDD startował szybko. O ile pamiętam w 16s

Zrestartowałem -- specjalnie dla Ciebie. :) Mam tu różne ,,wydania'' tego
samego WXP. To zwyczajne/codziennego_użytku (mam je od połowy sierpnia
2008 roku, ale zawiera ono wpisy w swym rejestrze pochodzące sprzed wielu
lat -- z innego WXP, WME i z W9x) startuje od zera tak długo, że mogę w tym
czasie iść na zakupy do pobliskiego sklepu spożywczego. Inne ładują się
szybciej, ale dwie, trzy minuty to wcale nie jest dużo. Nie bootowałem
teraz z czystego WXP, bo takiego nie mam na dysku a szukać na płytach
i wgrywać nie chce się mi na tyle mocno, aby to robić. Start w 16 sekund?
Gratuluję szybkości!!!

Być może powinienem coś wyczyścić w ustawieniach i w rejestrze...
Pracuje szybo, sprawnie, ale uruchamia się wieki całe, :)

IMO pusty WXP uruchamia się tu około jednej minuty.

Porównywanie zatem czasu ładowania mego WXP i Twego WXP -- nie ma sensu.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'