Re: dane na dyskach ssd

Autor: Andrzej <andkas1XXX_at_wp.pl>
Data: Mon 24 Oct 2011 - 07:46:31 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> >> IMO Twj SSD -- do wymiany. ;)
>
> > tylko na co ;)
>
> Na nowszy i szybszy. :)

miaem najnowszy i szybszy ADATA S511,
ale nie zauwayem jakiego przyspieszenia.
Kop to by z przejcia z HDD na SSD. Kolejne zmiany
dyskw z SSD na inny SSD bd si ju wiza rnic
ktr mona uchwyci ju tylko w testach.

> A ja zbudziem teraz notebook w niecae 3 sekundy.
> Czasami tyle, zwykle znacznie duej -- nie wiem,
> od czego to zaley.

u mnie budzenie i tak nie miao by sensu, bo uywam
chyba jaki starych programw, ktre potrafi zaatwi W7
e trzeba system zwyczajnie przebootowa

> http://www.chip.pl/chip-tv/2010/10/hdd-kontra-ssd-porownanie-wydajnosci#nl_pr
>
> Na razie nie mam ochoty na start od zera -- na wyczenie i wczenie,
> ale jeli mi padnie z jakiego powodu (zwykle filmy potrafi powali)
> wwczas (o ile nie zapomn) sprawdz, ile czasu u mnie startuje WXP,
> cho to adna miarka --

WinXP to na moim HDD startowa szybko. O ile pamitam w 16s